torsdag 3 januari 2013

Så - nu kör vi!

Jul och nyår är över - vardagen är äntligen här. Nu är det dags att ta tag i vanorna igen, att styra upp träningen och maten.

Visserligen inleder jag det nya året med en rejäl förkylning, så nån hårdjoggingrunda blir det inte i dag, men en promenad ska det bli, liksom en planering för hur jag ska köra framöver.

Under dagen ska jag sätta mig ner och formulera mina mål (och givetvis lova mig själv belöningar). Målen kommer att vara på såväl insatsen som på resultaten. Som den enkla själ jag är så triggar jag på belöningar och jag har några saker på min önskelista, som en ny GPS-klocka och lite snygga kläder....

Jag hoppas att min PT ska ge mig mitt träningsupplägg i dag, så jag vet vad som väntar (svettas bara jag tänker på det).

För nu ni, nu är det dags att inleda HÄLSANS ÅR 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar