tisdag 22 januari 2013

AJ AJ AJ AJ AJ

Kära nån!! Jag har banne mig ont överallt *känner efter* eller, nä, kanske inte i ögonbrynen men det är väl antagligen bara en miss i planeringen av min PT.

I dag stod det jogging, 7 km på mitt schema, men det var liksom omöjligt. Jag stapplade upp för trappan till gymmet, släpade mig fram till löpbandet och klev upp.  Jag gick 500 m för att försöka bli lite varm, men redan där kände jag att benen var mer som gamla telefonstolpar än som ben. Möjligen var det fyllda med cement, men tunga, stumma och eländiga var de i alla fall.

Jag joggade 2 km, sen var det liksom stopp. Jag fick gå 500 m och sen jogga 500 m. sen gick jag 500 m igen, innan jag joggade 500 m osv upp till 5 km. De sista 500 m körde jag skiten ur mig, sen klev jag av och for hem. Så där jättenöjd kände jag mig inte, men jag genomförde i alla fall ett pass om än ett kasst. Det är ju bättre än att hoppa över ett..... typ....

Men nu hoppas jag att denna träningsvärk försvinner snabbt som katten, för på torsdag är det dags att jogga igen - då hela 8 km! *gulp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar