torsdag 31 januari 2013

Hoppsan, vad tiden går...

Nu är januari slut alldeles väldigt snart. Jag tycker inte det är längesen det var jul. Det är helt underbart att det faktiskt är LJUST ute emellanåt, det märks verkligen att vi går mot vår.

I dag var det ju tänkt att jag skulle fixa att jogga milen, och jag ska försöka. Nu stupade min planering en aning dels pga att jag tog en mega-super-lat helg, dels pga att träningen liksom blev utelåst i söndags. Dessutom lämnade jag blod i tisdags och alltså missade jag min träningen då också.

Men jag åker ner på Actic och ställer mig på bandet. Där är det fler som ser, så där är det inte riktigt lika lätt maska. Om det inte går så gör jag ett nytt försök i morgon, och på måndag - för jag ger mig inte, JAG SKA FIXA DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar