söndag 10 februari 2013

Ändrade planer

Enligt schemat skulle jag ha ett pass styrka i dag och sedan ett pass step direkt efter.
När jag vaknade kände jag att hela kroppen bad om att få ut och jogga, och vem är väl jag att säga i från då?

Alltså blir det strax en rejäl portion gröt, låta den sjunka och sedan blir det att snöra på sig joggingskorna och ge sig ut.

Egentligen skulle jag ha joggat i går, men det vräkte ner snö så jag blev så less och omotiverad. Jag hoppade det, helt enkelt. Det är inte okej, jag vet.

Jag påstår inte att motion alltid måste vara roligt, och ibland måste man motionera fast man inte har lust, så det får inte bli någon vana att ställa in sina planerade pass.

Däremot anser jag nog att det är okej att gå i från sin planering och göra nåt annat, bara det ändå är motion, liksom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar