tisdag 5 mars 2013

Nästan som julafton...

I helgen gick jag loss på en av mina favoritsidor på nätet - Sportamore.se. Där finns hur mycket som helst, nästan lite för mycket, för det tar en evig tid att klicka sig igenom allt. Dessutom finns det en risk att det blir dyrt, för oj så mycket jag vill köpa. Men det är det värt - LÄTT! Att de sedan har en leveranstid på bara en dag eller två höjer ju betyget ännu mer.

Röhnisch är nog mitt favoritmärke vad gäller tights. De har en modell som liksom håller allt på plats. För oss med en aning fyllning runt lår och rumpa är det skönt med ett par stadiga brallor när vi joggar, och deras serie Shape är helt fantastisk. Dessutom är de rätt höga i midjan så även magen hålls på plats.

Nu är det ju väldigt inne med kompressionskläder och givetvis vill jag prova även det, så jag klickade hem ett par såna tights också. Jag har inte testat att jogga i dem än, men när man väl ålat sig i byxorna var de väldigt sköna att ha på sig i alla fall. De känns väldigt tighta och tunna, men det är säkert en vanesak. Jag vet att jag kände mig naken i tights också i början, men nu älskar jag att jogga i såna (man får väl unna sin omgivning lite underhållning, för sexigt är det inte).


En ny tröja köpte jag också. Det är inte en vanlig funktionströja utan det är - och håll i er nu, för nu blir det tjusigt - Heatgear med överlägsen fukttransport.


Dessutom slängde jag med ett par kortbyxor. Inte nog med att de är sköna, kolla in vilket himla bra namn de har!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar