lördag 30 mars 2013

Ordning på torpet!

Med knappt 50 dagar kvar till Göteborgsvarvet börjar jag få en släng av noja. Vad är det jag har gett mig in på?!? Hur dum kan man bli?!?

Nu är det liksom bara att göra nån form av damage control. Rädda det som räddas kan, liksom.

Från och med måndag blir det hårdkörning vilket innebär en jäkla massa träning och inget godis eller andra sötsaker. 

Maten ska skötas, så mycket som möjligt i alla fall. De enda undantag jag ska göra vad gäller att äta vettigt är de hotellfrukostar som kommer att erbjudas under de två hotellhelger som är inplanerade. Å andra sidan har de gym på det hotell som vi ska bo på till helgen så träningskläderna får följa med.

Om jag klarar det (nä, inte OM - NÄR jag klarar det) så ska jag köpa den där GPS-klockan jag vill ha, alldeles lagom till Göteborgsvarvet.

7 veckor, knappt, det är inte mycket - det fixar jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar