söndag 10 mars 2013

En shoppinghelg i Göteborg


Helgen tillbringade jag i Göteborg. Jag älskar att bo på hotell, och Gothia Tower är definitivt inget undantag. Deras frukostbuffé är absolut en av de bästa jag nånsin ätit. De har en fruktsallad som är kriminellt god.

Förutom att äta så shoppade vi - massor!

KappAhl såg ut som en minnesbild från 80-talet, helt fylld med pastelliga kläder. Så underbart, så vårigt, så glatt. Givetvis handlade jag där. Ett linne, en tröja och ett par byxor. Min garderob är i princip svart/grå med lite inslag av beige så gissa om nyinköpen kommer att lysa upp.



Nu kan man ju inte bara köpa kläder till att jobba i eller glida runt på stan i. Även träningskläder behövs (eller, ja.. behövs och behövs... men det är kul att köpa).

På Intersport hittade jag en träningströja som jag tittat på flera gånger, men varit för snål för att köpa tidigare. Nu var den på rea, och 199 kr var liksom oemotståndligt bra pris - så nu är det min. Titta så vackert bollnäs-orange-och-blå den är :-)



Men det absolut bästa jag köpte var nog ändå de här underbart snygga - och sköna - joggingskorna. De är dämpade så det känns som att gå på luft. De sitter som om de är gjorda för just mina fötter.

De här ska få mig att nå mitt nya mål, att jogga minst 25 km i veckan,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar